סוגי הדפסות

דפוס הדיגיטלי בפורמט רחב הפך לחובה כמעט אצל כל אחד ואחד כיום.

אין היום גוף, ארגון, חברה, או האדם הבודד שלא צריך צורך  או יצרוך דפוס דיגטלי במהלך פעילותו העיסקית או השיגרתית.

 

אם זה הדגל לגינה,מדבקה לאוטו, שלט פרסום.תמונה לקיר בסלון, חלון ראווה מדהים בקניון תעורכה תפאורה, ועוד ועוד…

 

השימושים בדפוס הדיגטלי הולכים וגדלים ומתפתחים לכיוונים שעד לפני שנים מועטות היו בגדר חלום בהקיץ.

לדוגמא – היכולת להדפיס את תמונת הילד שלך ע"ג זכוכית בחדר המשחקים קיים ומהווה תחום חדש שהולך ומתפתח בכול העולם ומהווה תעשיה של ממש.

 

הדפוס הדיגטלי יכול להדפיס כיום על כול סוגי החומרים הקיימים ובכמעט  בכול גודל.

כרזות נייר - הנייר מהווה כיום את החומר הפשוט ביותר והזול ביותר שניתן להדפיס עליו.

הנייר בא במידות רבות ובמשקלים שונים.

מדבקות ויניל(PVC) – מדבקצ הויניל מהווה את חוד החנית בכול תחום הדפוס ובעיקר בדפוס הדיגטלי בפורמט רחב.

 

ישנם סוגים רבים למדבקה.

דבק חלש או חזק.מט או מבריק, שקוף, לבן, או צבעוני.

המדבקה באה במידות רבות עד למידה של רוחב 200 ס"מ אורך לא מוגבל.

שמשוניות – השמשונית הינה החומר הפשוט הזול והטוב להעברת מסרים בגדלים אדירים.

השמשונית הינה יריעת בד המצופה PVC  ומגיעה ברוחב עד 500 ס"מ אורך לא מוגבל.

רשת מאש – החומר הנ"ל זהה לתכונות השמשונית אך בנוי בצורת רשת.

החומר הנ"ל פותר את בעיית מעבר הרוח דרך הכרזה הענקית התלויה בחוץ.

בדים - במשפחת הבדים יש המון סוגים המשמשים בערבוביה את הצורך להדפיס איכותי יפה ומתנפנף.

בדי דגלים.בד סאטן.בדי קאנווס .

הבדים משמשים לכול צורך- דגל המתנפנף ברוח.כרזה לנקודת מכירה,תמונת קאנווס המתוחה ע"ג מסגרת עץ או לחילופים בדים

המשמשים אותנו לביגוד.

 

משפחת הקשיחים - התפתחות הטכנולוגיה הביאה קיצורי דרך משמעותיים להדפסה של חומרים קשיחים ואף לחומרים מיוחדים שהיו בגדר חלום

והיום משמשים בפשוטות לכול תחום ותחום.

  1. משפחת הקאפא – הקאפא הינה כרזות נייר העוטפות קצף PVC באמצע, חומר איכותי אך זול ומהווהאת הבסיס להדפסה ע"ג קשיחים.
  2. משפחת ה-PVC - משפחה זו הינה גדולה ומרוחבת ועניפה עם שימושים כמעט אין סופיים.
  3. מתכת, עץ, זכוכית, אלומניום, בעצם אין כמעט חומר שלא ניתן להדפיס עליו ישירות.

 

כלל החומרים והיכולות מתפתחים לאין ספור תחומים

לדוגמא – שילוט ,תערוכות.כנסים, אירועים, טלויזיה, מיתוג רכבים, מיתוג נקודת מכירה, שילוט חוצות, שילוט פנים, אומנות.

כיום, אין כמעט תחום שדפוס הדיגטלי לא מתפתח בו.

הפעליות הכללית בעום הולכת ועולה וגןאה בכול שנה ושנה בתחומים הללו